Guida di lettura
Ci ponu esse parechje ragioni per chì u mutore di u compressore si brusgi, chì ponu purtà à e cause cumuni di brusgiatura di u mutore di u compressore: funziunamentu di sovraccaricu, instabilità di tensione, guastu di l'isolamentu, guastu di i cuscinetti, surriscaldamentu, prublemi di partenza, squilibriu di corrente, inquinamentu ambientale, difetti di cuncepimentu o di fabricazione. Per impedisce ucompressorePer impedisce a brusgiatura di u mutore, hè necessariu avè una cuncepzione di sistema raghjonevule, un funziunamentu è una manutenzione nurmali, ispezioni è travaglii di manutenzione regulari per assicurà u funziunamentu stabile di u mutore in un intervallu di carica sicura. S'ellu ci hè qualchì anomalia, devenu esse prese misure in tempu per verificà è riparà u prublema per evità a brusgiatura di u mutore.
E ragioni per chì u mutore di u compressore brusgia
1. Operazione di sovraccaricu: ucompressoreFunziona per un bellu pezzu al di là di u so caricu nominale, ciò chì pò causà u surriscaldamentu di u mutore è infine a brusgiatura. Questu pò esse causatu da fattori cum'è una cuncepzione di sistema irragionevule, errori operativi o aumenti improvvisi di u caricu.
2. Instabilità di tensione: Se a tensione di alimentazione fluttua assai, superendu a gamma di tensione nominale di u mutore, u mutore pò surriscaldassi è dannighjà si.
3. Fallimentu di l'insulazione: Se u materiale d'insulazione in l'internu di u mutore hè dannighjatu, pò fà chì a corrente scorri per un percorsu anormale, pruvucendu u surriscaldamentu è a brusgiatura di u mutore.
4 Guastu di u cuscinettu: u cuscinettu hè una parte impurtante di u funziunamentu di u mutore, se u cuscinettu hè dannighjatu o una mala lubrificazione, aumenterà u caricu di u mutore, risultendu in u surriscaldamentu di u mutore, o ancu brusgiatu.
5. Surriscaldamentu: u funziunamentu à longu andà, l'alta temperatura ambiente, a scarsa dissipazione di u calore è altri fattori ponu purtà à u surriscaldamentu di u mutore, purtendu infine à u burnout.
6. Prublema di partenza: Se u mutore parte spessu o u prucessu di partenza hè anormale, pò purtà à un piccu di corrente, chì farà brusgià u mutore.
7. Squilibriu di corrente: In u mutore trifase, se a corrente trifase hè squilibrata, questu porterà à un funziunamentu instabile di u mutore, chì pò causà surriscaldamentu è danni.
8. Inquinamentu ambientale: Se u mutore hè espostu à: polvere, umidità, gas currusivi è altri ambienti difficili, pò influenzà u funziunamentu nurmale di u mutore, è infine purtà à u burnout.
Cumu rimpiazzallu
Prima di rimpiazzà un novu compressore, hè megliu fà una ispezione cumpleta di u sistema per identificà è risolve qualsiasi prublema è assicurassi chì u novucompressore pò funziunà in un sistema sanu è pulitu. Una seria di passi sò presi per assicurà chì u sistema possi esse ripristinatu in modu sicuru è efficiente à u funziunamentu nurmale.
1. Spegnimentu è sicurità: Prima, assicuratevi di scollegà l'alimentazione per assicurà un funziunamentu sicuru. Spegnete l'alimentazione di u sistema di refrigerante per evità scosse elettriche è altri risichi per a sicurezza.
2. Svuotà u refrigerante: Aduprate un equipagiu prufessiunale di ricuperazione di refrigerante per scaricà u refrigerante restante in u sistema. Questu aiuta à prevene e perdite di refrigerante è l'inquinamentu ambientale.
3. Smontaggio è pulizia: smuntate u compressore brusgiatu o malfunzionante è pulite accuratamente u restu di u sistema di refrigerante, cumpresi u condensatore, l'evaporatore è e tubazioni. Questu aiuta à eliminà i contaminanti è impedisce chì e prestazioni di l'apparecchiature nove sianu affettate.
4. Rimpiazzà u compressore: Rimpiazzà u compressore cù unu novu è assicurassi chì u mudellu è e specificazioni sianu adatti per u sistema. Prima di rimpiazzà u compressore, assicurassi chì l'altri cumpunenti di u sistema sianu ispezionati per assicurà chì ùn sianu micca dannighjati o contaminati.
5. Estrazione di u vacuum di u sistema: Prima di assemblà un novu compressore, l'aria è l'impurità in u sistema sò scaricate aduprendu una pompa à vacuum per assicurà u vacuum è a stabilità in u sistema.
6. Riempimentu di refrigerante: Dopu avè cunfirmatu u vacuum di u sistema, riempite u tipu è a quantità adatta di refrigerante secondu e raccomandazioni di u fabricatore. Assicuratevi chì u refrigerante sia caricatu à a pressione è a quantità curretta.
7. Verificazione è prova di u sistema: Dopu avè stallatu u novu compressore, verificate è pruvate u sistema per assicurà u funziunamentu nurmale di u sistema. Verificate a pressione, a temperatura, u flussu è altri parametri per assicurà chì ùn ci sianu micca perdite o altre anomalie.
8. Avviate u sistema: Dopu avè cunfirmatu chì tuttu hè nurmale, pudete riavvià u sistema di refrigerante. Monitorate u funziunamentu di u sistema per assicurà a stabilità di u sistema.
Data di publicazione: 21 di settembre di u 2023