A rapida crescita di a nova energia naziunale è l'enorme spaziu di mercatu furniscenu ancu una scena per i pruduttori lucali di gestione termica per mette si à u livellu.
Attualmente, u clima à bassa temperatura pare esse u più grande nemicu naturale diveiculi elettrichi,è i sconti di resistenza invernale sò sempre a norma in l'industria. Una di e ragioni principali hè chì l'attività di a batteria diminuisce à basse temperature, e prestazioni diminuiscenu, è l'altra hè chì l'usu di l'aria condizionata calda aumenterà u cunsumu energeticu.
Ci hè una visione di l'industria chì prima di a scuperta in a tecnulugia di e batterie esistente, a vera lacuna in a durata di a batteria à bassa temperatura hè u sistema di gestione termica.
In particulare, quali sò e vie tecniche è l'attori in l'industria di a gestione termica ? Cumu si evolveranu e tecnulugie pertinenti ? Chì ghjè a capacità di u mercatu ? Chì sò l'opportunità per a sustituzione lucalizata ?
Sicondu a divisione di i moduli, u sistema di gestione termica di l'automobile include a gestione termica di a cabina, a gestione termica di a batteria, a gestione termica di u mutore elettricu in trè parti.
Pompa di calore o PTC ? Cumpagnia di vitture : Li vogliu tutti
Senza a fonte di calore di u mutore, i veiculi à nova energia anu bisognu di circà "aiutu straneru" per pruduce calore. Attualmente, u PTC è a pompa di calore sò i principali "aiutu straneru" per i veiculi à nova energia.
U principiu di a climatizazione PTC è di a climatizazione à pompa di calore hè differente principalmente in u fattu chì u riscaldamentu PTC hè "fabbricazione di calore", mentre chì e pompe di calore ùn producenu micca calore, ma solu "portatori" di calore.
U più grande prublema di PTC hè u cunsumu energeticu. L'aria condizionata à pompa di calore pare esse capace di ottene l'effettu di u riscaldamentu in un modu più efficiente in termini di energia.
Forza principale: pompa di calore integrata
Per simplificà e tubazioni è riduce l'ingombro di u sistema di gestione termica, sò emersi cumpunenti integrati, cum'è a valvula à ottu vie aduprata da Tesla nantu à u Model Y. A valvula à ottu vie integra parechji cumpunenti di u sistema di gestione termica è cuntrolla precisamente u funziunamentu di ogni cumpunente per mezu di l'urdinatore di bordu per ottene un funziunamentu efficiente di a modalità di funziunamentu di u sistema di gestione termica.
"Negoziu centenariu": International Tier1 piglia attivamente u mercatu
Per un bellu pezzu, l'imprese internaziunali di punta anu ammaestratu i cumpunenti chjave in u prucessu di currispundenza di veiculi, è anu una forte capacità generalesistema di gestione termicacapacità di sviluppu, dunque anu forti vantaghji tecnichi in l'integrazione di sistemi.
Attualmente, a quota di mercatu mundiale di l'industria di a gestione termica hè occupata principalmente da marche straniere, Denso, Han, MAHle, Valeo quattru "giganti" inseme rapprisentanu più di u 50% di u mercatu mundiale di a gestione termica automobilistica.
Cù l'accelerazione di u prucessu di elettrificazione di l'industria automobilistica, cù u vantaghju di a tecnulugia di prima trinca è di a basa di u mercatu, i giganti sò entrati gradualmente in u campu di a nova gestione termica di i veiculi energetichi da u campu tradiziunale di a gestione termica automobilistica.
I ritardatari in cima: integrazione di cumpunenti-sistemi, ghjocu di updimension Tier2 domesticu
I pruduttori naziunali anu soprattuttu alcuni prudutti singuli più maturi in e parti di gestione termica, cum'è i prudutti di valvula di Sanhua, u compressore di climatizazione di Aotecar, u scambiatore di calore di Yinlun, a pipeline di alta pressione di diossidu di carbonu meccanicu è elettricu di Kelai.
opportunità alternative lucali
In u 2022, a nova industria energetica cuntinueghja à sperimentà una crescita esplusiva. U rapidu sviluppu di l'elettrificazione hà generatu numerose suddivisioni è hà purtatu enormi opportunità è incrementi à parechji mercati, cumprese a nova industria di gestione termica di l'energia.
Per u 2025, si prevede chì u mercatu mundiale di a gestione termica di i veiculi à energia nova ghjunghjerà à 120 miliardi di yuan. Frà questi, si prevede chì u mercatu naziunale di l'industria di a gestione termica di i veiculi di passageri à energia nova ghjunghjerà à 75,7 miliardi di yuan.
U rapidu sviluppu di l'elettrificazione hà generatu numerose suddivisioni è hà purtatu enormi opportunità è incrementi à parechji mercati, cumprese a nova industria di a gestione termica di l'energia.
Per u 2025, si prevede chì u mercatu mundiale di a gestione termica di i veiculi à energia nova ghjunghjerà à 120 miliardi di yuan. Frà questi, si prevede chì u mercatu naziunale di l'industria di a gestione termica di i veiculi di passageri à energia nova ghjunghjerà à 75,7 miliardi di yuan.
In paragone cù i pruduttori stranieri, i pruduttori naziunali di gestione termica di veiculi à energia nova anu più sustegnu lucale è effettu di scala.
Data di publicazione: 23 dicembre 2023