Cù u rallentamentu di a dumanda di veiculi elettrichi in Europa è in i Stati Uniti, parechje cumpagnie automobilistiche tendenu à furnisce veiculi elettrichi più economici per stimulà a dumanda è cumpete per u mercatu. Tesla prevede di pruduce novi mudelli à un prezzu inferiore à 25 000 euro in a so fabbrica di Berlinu in Germania. Reinhard Fischer, vicepresidente senior è capu di a strategia di Volkswagen Group of America, hà dettu chì a cumpagnia prevede di lancià un veiculu elettricu à un prezzu inferiore à 35 000 dollari in i Stati Uniti in i prossimi trè o quattru anni.
01Mercatu di parità di destinazione
In a recente cunferenza di guadagni, Musk hà prupostu chì Tesla lancerà un novu mudellu in u 2025 chì hè "vicinu à a ghjente è praticu". A nova vittura, chjamata pruvisoriamente Model 2, serà custruita nantu à una nova piattaforma, è a velocità di pruduzzione di a nova vittura serà aumentata di novu. A mossa mostra a determinazione di Tesla di allargà a so quota di mercatu. In Europa è in i Stati Uniti, u puntu di prezzu di 25.000 euro di u putenziale di dumanda di vitture elettriche hè grande, affinchì Tesla possi cunsulidà ulteriormente a so pusizione in u mercatu è fà pressione nantu à altri cuncurrenti.
Volkswagen, da a so parte, hà l'intenzione d'andà più luntanu in America di u Nordu. Fischer hà dettu à una cunferenza di l'industria chì u Gruppu Volkswagen prevede di custruisce vitture elettriche in i Stati Uniti o in Messicu chì si vendenu per menu di $ 35.000. I lochi di pruduzzione alternativi includenu a fabbrica di Volkswagen in Chattanooga, Tennessee, è Puebla, Messicu, è ancu una nova fabbrica di assemblaggio prevista in Carolina di u Sud per a sottomarca Scout di VW. VW produce digià u SUV tuttu elettricu ID.4 in a so fabbrica di Chattanooga, chì principia à circa $ 39.000.
02U prezzu di "in entrata" s'intensifica
Tesla, Volkswagen è altre cumpagnie automobilistiche anu intenzione di lancià mudelli elettrici accessibili per stimulà a dumanda di u mercatu.
L'altu prezzu di i veiculi elettrichi, accumpagnatu da tassi d'interessu elevati, hè u principale fattore chì dissuade i cunsumatori in Europa è in i Stati Uniti da cumprà veiculi elettrichi. Sicondu JATO Dynamics, u prezzu mediu di vendita di una vittura elettrica in Europa in a prima metà di u 2023 era più di 65 000 euro, mentre chì in Cina era appena più di 31 000 euro.
In u mercatu americanu di i veiculi elettrichi, a Chevrolet di GM hè diventata a seconda marca più venduta dopu à Tesla in i primi trè trimestri di quest'annu, è e vendite sò state guasi tutte da i Bolt EV è Bolt EUV accessibili, in particulare u prezzu di partenza precedente di solu circa $ 27.000. A pupularità di a vittura mette ancu in risaltu a preferenza di i cunsumatori per i mudelli elettrichi accessibili.
Questu hè ancuuna ragione impurtante per a riduzione di u prezzu di Tesla.Musk hà rispostu prima à a riduzione di i prezzi dicendu chì a dumanda à grande scala hè limitata da u putere di cunsumu, assai persone anu dumanda ma ùn si ponu permette, è solu e riduzioni di i prezzi ponu risponde à a dumanda.
A causa di a duminazione di u mercatu di Tesla, a so strategia di riduzione di i prezzi hà purtatu una pressione più grande à altre cumpagnie automobilistiche, è parechje cumpagnie automobilistiche ponu solu seguità per mantene a quota di mercatu.
Ma questu ùn pare micca esse abbastanza. Sicondu i termini di l'IRA, menu mudelli sò eligibili per u creditu d'imposta cumpletu per i veiculi elettrici, è i tassi d'interessu nantu à i prestiti per vitture sò sempre più alti. Questu rende più difficiule per e vitture elettriche di ghjunghje à i cunsumatori mainstream.
03 I profitti di e cumpagnie automobilistiche sò stati colpiti
Per i cunsumatori, a riduzione di prezzu hè una bona cosa, chì aiuta à riduce a differenza di prezzu trà i veiculi elettrichi è i veiculi à carburante cunvinziunale.
Micca tantu tempu fà, i guadagni di u terzu trimestre di diverse cumpagnie automobilistiche anu dimustratu chì i profitti di General Motors, Ford è Mercedes-Benz sò calati, è a guerra di i prezzi di i veiculi elettrici hè stata una di e ragioni impurtanti, è u Gruppu Volkswagen hà ancu dettu chì u so prufittu era menu di quellu previstu.
Si pò vede chì parechje cumpagnie automobilistiche s'adattanu à a dumanda di u mercatu in questa fase riducendu i prezzi è lancendu mudelli accessibili è à bassu costu, è ancu rallentendu u ritmu di l'investimentu. In quantu à Toyota, chì hà annunziatu pocu fà un investimentu supplementu di 8 miliardi di dollari in una fabbrica di batterie in Carolina di u Nordu, Toyota puderia cunsiderà u longu andà da una parte è ottene un enorme sussidiu da l'IRA da l'altra. Dopu tuttu, per incuragisce a fabricazione americana, l'IRA furnisce à e cumpagnie automobilistiche è à i pruduttori di batterie enormi crediti d'imposta di pruduzzione.
Data di publicazione: 12 dicembre 2023









