R1234yf hè unu di i refrigeranti alternativi ideali per R134a. Per studià e prestazioni di refrigerazione è di riscaldamentu di u sistema R1234yf,un novu climatizzatore à pompa di calore per veiculi energetichiUn bancu sperimentale hè statu custruitu, è e differenze in e prestazioni di refrigerazione è di riscaldamentu trà u sistema R1234yf è u sistema R134a sò state paragunate per mezu di esperimenti. I risultati sperimentali mostranu chì a capacità di raffreddamentu è u COP di u sistema R1234yf sò più bassi di quelli di u sistema R134a. Sottu à e cundizioni di riscaldamentu, a pruduzzione di calore di u sistema R1234yf hè simile à quella di u sistema R134a, è u COP hè più bassu di quellu di u sistema R134a. U sistema R1234yf hè più favurevule à un funziunamentu stabile per via di a so temperatura di scaricu più bassa.
R134a hà un putenziale di riscaldamentu globale (GWP) di 1430, chì hè u GWP u più altu trà i refrigeranti cumunimenti usati attualmente. Cù l'aumentu di a cuscenza ambientale di a ghjente, l'usu di refrigeranti cù GWP elevatu hà cuminciatu à esse gradualmente limitatu. U novu refrigerante R1234yf, per via di u so GWP di solu 4 è ODP di 0, hà proprietà termiche fisiche simili à R134a è si prevede chì diventerà unu di i refrigeranti alternativi ideali per R134a.
In questa ricerca sperimentale, u R1234yf hè rimpiazzatu direttamente in u R134a.novu sistema di climatizazione à pompa di calore à energia bancu di prova, è a differenza di prestazione trà u sistema R1234yf è u sistema R134a in diverse cundizioni di refrigerazione è di pompa di calore hè studiata. Si traggono e seguenti cunclusioni.
1) In cundizioni di refrigerazione, a capacità di raffreddamentu è u COP di u sistema R1234yf sò più bassi di quelli di u sistema R134a, è u spaziu di COP aumenta gradualmente cù l'aumentu di a velocità di rotazione. In paragone cù u trasferimentu di calore in u condensatore è a capacità di raffreddamentu in l'evaporatore, a più alta portata di massa di u sistema R1234yf compensa u so calore latente di vaporizazione più bassu.
2) In cundizioni di riscaldamentu, a pruduzzione di calore di u sistema R1234yf hè equivalente à quella di u sistema R134a, è u COP hè più bassu di quellu di u sistema R134a, è a velocità di flussu di massa è u cunsumu di energia di u compressore sò e ragioni dirette di u bassu COP. In cundizioni di bassa temperatura, per via di l'aumentu di u vulume specificu inspiratoriu è di a diminuzione di u flussu di massa, l'attenuazione di a pruduzzione di calore di i dui sistemi hè relativamente seria.
3) In cundizioni di raffreddamentu è di riscaldamentu, a temperatura di scaricu di R1234yf hè più bassa di quella di u sistema R134a, ciò chì hè propiziu àu funziunamentu stabile di u sistema.
Data di publicazione: 18 dicembre 2023