U Gruppu di Efficienza di Carga hà publicatu u so primu Rapportu di Refrigerazione, un passu impurtante versu u sviluppu sustenibile, chì mette in risaltu a necessità urgente di cambià.camions à catena di fridduda diesel à alternative più ecologiche. A catena di friddu hè essenziale per u trasportu di merchenzie periscabili è hà longu appughjatu nantu à i veiculi di diesel, cuntribuiscenu à l'emissioni di gasi di serra è a contaminazione di l'aria. Stu rapportu delinea l'opportunità è e sfide di stu grande cambiamentu in l'industria di u trasportu.
U rapportu mette in risaltu chì a cunversionecamions à catena di fridduà i carburanti elettrici o alternativi ponu riduce significativamente l'impronta di carbone di u trasportu refrigeratu. Siccomu a dumanda di prudutti freschi è prudutti sensibili à a temperatura cuntinueghja à cresce, l'industria di a catena di friddu hè sottumessu à una pressione crescente per aduttà tecnulugii più amichevuli di l'ambiente. U Gruppu di Efficienza di Carga enfatiza chì l'investimentu in unità di refrigerazione elettrica è camion ibridi pò micca solu migliurà l'efficienza di u trasportu, ma ancu ghjunghje l'ugettivi ambientali globali.
Tuttavia, a transizione ùn hè micca senza sfide. U rapportu identifica parechje sfide, cumprese l'altu costu iniziale di i veiculi elettrici è a necessità di una infrastruttura di carica robusta. Inoltre, l'industria di a catena di friddu deve affruntà i prublemi nantu à l'affidabilità è a prestazione di i sistemi di refrigerazione elettrica, in particulare in cundizioni climatichi estremi. I stakeholder sò invitati à collaborà è innuvà per superà questi ostaculi è assicurà chì a transizione à unalogistica di a catena di fridduhè sia fattibile è efficace.
Siccomu l'industria di i camioni face una doppia pressione per risponde à e richieste di i cunsumatori è riduce l'impattu ambientale, i risultati di u rapportu di u Panel Efficiency di Freight servenu cum'è una strada di strada impurtante. Abbracciandu e novi tecnulugii è priurità a prutezzione di l'ambiente, uindustria di a catena di friddupò guidà a strada per creà un futuru più sustenibile per l'industria di u trasportu. A transizione da u diesel à alternative più pulite ùn hè micca solu una opportunità, ma ancu una necessità per a salute di u pianeta è e generazioni future.
Tempu di Postu: Dec-13-2024