Recentemente, a Cunferenza di e Pompe di Calore in Cina 2024, urganizata da a Società Cinese di Refrigerazione è l'Istitutu Internaziunale di Refrigerazione, hà iniziatu in Shenzhen, mettendu in risaltu l'ultimi progressi in a tecnulugia di e pompe di calore. Stu sistema innovativu utilizza uncompressore à getto di vapore miglioratu, stabilendu un novu puntu di riferimentu per l'efficienza è e prestazioni in cundizioni estreme.
Ucompressore à getto di vapore miglioraturapprisenta un grande passu avanti in a tecnulugia di e pompe di calore. Ottimizendu l'entalpia di u refrigerante, u compressore migliora u trasferimentu di calore è l'efficienza energetica, rendendulu particularmente efficace in ambienti à bassa temperatura. A capacità di mantene un funziunamentu stabile à -36 ° C ùn solu migliora l'affidabilità di i sistemi di riscaldamentu in climi più freti, ma espande ancu e potenziali applicazioni di e pompe di calore in una varietà di settori cum'è u riscaldamentu residenziale, cummerciale è industriale.
U lanciu di ucompressore à getto di vapore miglioratuvene à un mumentu opportunu postu chì a dumanda di suluzioni di riscaldamentu à risparmiu energeticu cuntinueghja à cresce. Hè in linea cù l'sforzi mundiali per riduce l'emissioni di carbone è prumove pratiche energetiche sustenibili. Cù sviluppi cum'è questi, l'avvene di a tecnulugia di riscaldamentu pare luminosu, aprendu a strada à suluzioni più efficienti è rispettose di l'ambiente chì ponu resiste à e sfide poste da e cundizioni climatiche estreme.
Data di publicazione: 18 dicembre 2024