Guangdong Posung New Energy Technology Co., Ltd.

  • TikTok
  • WhatsApp
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Instagram
16608989364363

nutizie

I 10 principali nutizie di l'industria automobilistica internaziunale di u 2023 (One)

In u 2023, l'industria automobilistica internaziunale pò esse descritta cum'è cambiamenti. L'annu passatu, l'impattu di u cunflittu Russia-Ucraina hà cuntinuatu, è u cunflittu palestinese-israelianu hè riaccesu, ciò chì hà avutu un impattu negativu nantu à a stabilità ecunomica mundiale è i flussi cummerciali. L'inflazione elevata hà messu una pressione enorme nantu à parechje cumpagnie automobilistiche è cumpagnie di pezzi di ricambio. Quest'annu, a "guerra di i prezzi" scatenata da Tesla s'hè sparta in u mondu sanu, è u "volume internu" di u mercatu s'hè intensificatu; Quest'annu, intornu à a "pruibizione di u focu" è à e norme di emissione Euro 7, e dispute interne di l'UE; Hè statu l'annu in cui i travagliadori americani di l'automobile anu lanciatu una greva senza precedenti...

Avà selezziunate i 10 principali avvenimenti di notizie rappresentativi dil'industria automobilistica internaziunalein u 2023. Ripensendu à quest'annu, l'industria automobilistica internaziunale s'hè riformata di fronte à u cambiamentu è hè scoppiata in vitalità di fronte à l'avversità.

12.28

L'UE finaliza a pruibizione di i carburanti; Si prevede chì i carburanti sintetici saranu aduprati

À a fine di marzu di quest'annu, u Cunsigliu di l'Unione Europea hà aduttatu una pruposta storica: da u 2035, l'UE pruibiscerà in principiu a vendita di veiculi à emissioni micca zero. 

L'UE hà inizialmente prupostu una risoluzione chì "da u 2035 a vendita di vitture cù mutore à combustione interna in l'UE serà pruibita", ma sottu à a forte dumanda di Germania, Italia è altri paesi, l'usu di vitture cù mutore à combustione interna à carburante sinteticu hè esentatu, è pò cuntinuà à esse vendutu dopu à u 2035 sottu à a premessa di ottene a neutralità di u carbone. Cum'è unindustria automobilistica putenza, a Germania hà luttatu per l'uppurtunità di vitture cù mutori à combustione interna pulita, sperendu di utilizà carburanti sintetici per "cuntinuà a vita" di e vitture cù mutori à combustione interna, dunque hà dumandatu ripetutamente à l'UE di furnisce clausole d'esenzione, è infine l'hà ottenuta.

Scioperu di l'automobili americani; A transizione di l'elettrificazione hè impedita

 General Motors, Ford, Stellantis, l'United Auto Workers (UAW) anu chjamatu una greva generale. 

A greva hà purtatu perdite enormi à l'industria automobilistica americana, è i novi cuntratti di travagliu ghjunti in cunsequenza faranu cresce i costi di u travagliu in i trè produttori d'automobili di Detroit. I trè produttori d'automobili anu accunsentutu à aumentà i salarii massimi di i travagliadori di u 25% in i prossimi quattru anni è mezu. 

Inoltre, i costi di u travagliu sò aumentati bruscamente, furzendu e cumpagnie automobilistiche à "rallentà" in altri settori, cumprese a riduzione di l'investimenti in settori di frontiera cum'è l'elettrificazione. Frà questi, Ford hà ritardatu 12 miliardi di dollari in piani d'investimentu per i veiculi elettrici, cumprese a sospensione di a custruzzione di una seconda fabbrica di batterie in Kentucky cù u fabricatore di batterie sudcoreanu SK On. General Motors hà ancu dettu chì rallenterà a pruduzzione di veiculi elettrici in America di u Nordu. Gm è Honda anu ancu abbandunatu i piani per sviluppà inseme una vittura elettrica à bassu costu. 

A Cina hè diventata u più grande esportatore di vitture

L'imprese di veiculi energetichi novi si stanu attivamente cunfigurati à l'esteru

 In u 2023, a Cina supererà u Giappone per diventà u più grande esportatore annuale di vitture per a prima volta. L'aumentu di aesportazione di veiculi à nova energia hà purtatu à a rapida crescita di l'esportazioni d'automobile di a Cina. À u listessu tempu, sempre più cumpagnie automobilistiche cinesi stanu accelerendu a cunfigurazione di i mercati esteri. 

I veiculi à carburante sò sempre duminati da i paesi di a "Belt and Road". I veiculi à nova energia sò sempre a principale destinazione d'esportazione in Europa; E cumpagnie di pezzi di ricambio stanu aprendu una modalità di custruzzione di fabbriche à l'esteru, u Messicu è l'Europa saranu a principale fonte d'incrementu. 

Per e cumpagnie cinesi di veiculi à nova energia, l'Europa è l'Asia sudorientale sò dui mercati caldi. A Tailanda, in particulare, hè diventata a principale pusizione offensiva di e cumpagnie automobilistiche cinesi in l'Asia sudorientale, è un certu numeru di cumpagnie automobilistiche anu annunziatu chì custruiranu fabbriche in Tailanda per pruduce veiculi elettrici. 

I veiculi à nova energia sò diventati una "nova carta di visita" per e cumpagnie automobilistiche cinesi per andà à u mondu.

L'UE lancia un'inchiesta antisussidi, sussidi di "esclusione" destinati à i veiculi elettrici cinesi 

U 13 di settembre, a presidente di a Cummissione Europea, Ursula von der Leyen, hà annunziatu ch'ella lancerà una inchiesta antisussidii nantu à i veiculi elettrichi impurtati da a Cina; U 4 d'ottobre, a Cummissione Europea hà publicatu un avvisu chì decide di lancià una inchiesta. A Cina hè assai insatisfatta di questu, credendu chì a parte europea chì hà lanciatu l'inchiesta antisussidii ùn hà micca prove sufficienti per sustenela, è ùn rispetta micca e regule pertinenti di l'Organizazione Mundiale di u Cummerciu (OMC).

À u listessu tempu, cù e vendite crescenti di veiculi elettrici chinesi esportati in Europa, certi paesi di l'UE anu cuminciatu à mette in opera sussidii. 

U salone internaziunale di l'auto hè di ritornu; e marche cinesi rubanu i riflettori

À u Salone di l'Automobile di Monaco di u 2023, circa 70 cumpagnie cinesi participeranu, guasi u doppiu di u numeru di u 2021.

L'apparizione di un certu numeru di nove marche chinesi hà attiratu l'attenzione di i cunsumatori europei, ma hà ancu suscitatu assai preoccupazioni in l'opinione publica europea.

Vale à dì chì u Salone di l'Automobile di Ginevra, chì hè statu suspesu trè volte per via di a nova epidemia di coronavirus, hè finalmente vultatu in u 2023, ma a sede di u salone di l'auto hè stata trasferita da Ginevra, Svizzera à Doha, Qatar, è e marche automobilistiche cinesi cum'è Chery è Lynk & Co anu svelatu i so mudelli pesanti à u Salone di l'Automobile di Ginevra. U Salone di l'Automobile di Tokyo, cunnisciutu cum'è a "riserva di vitture giapponese", hà ancu accoltu e cumpagnie automobilistiche cinesi per participà per a prima volta.

Cù l'ascesa di e marche automobilistiche cinesi è l'accelerazione di "andà à u mercatu straneru", i saloni automobilistici internaziunali cum'è u Salone di l'Auto di Monaco sò diventati una tappa impurtante per l'imprese cinesi per "mustrà a so forza".


Data di publicazione: 29 dicembre 2023